Boekenmarkten

Boekenliefhebbers, opgelet! Komende weken worden er maar liefst 3 boekenmarkten georganiseerd binnen de PG Oost-Groningen.

Zaterdag 14 september (Open Monumentendag) is er van 10.00-16.00 uur bij de Dorpskerk in Midwolda een boekenmarkt. Hier kun je vooral terecht voor leesboeken voor volwassenen en kinderen. Daarnaast worden er ook heerlijke oliebollen verkocht en uiteraard kun je de monumentale Dorpskerk bekijken. De opbrengst is bestemd voor de organisatie van de kerstnachtdienst.

Zaterdag 28 september wordt er van 9.30-18.00 in Ons Gebouw in Winschoten (Schönfeldplein 7) een Boeken- en Meermarkt georganiseerd. Je kunt hier terecht voor een ruime keus aan boeken, lp's, puzzels en nog meer! Daarnaast is er ook koffie/thee en soep te koop. Opbrengst van de markt is bestemd voor de Wijkresto en een (nog te bepalen) goed doel.

Zaterdag 5 oktober kun je van 10.00-16.00 uur terecht in De Tille (Hoofdweg 128) in Westerlee voor de jaarlijkse boekenmarkt en fair. Naast een ruime keus aan boeken, kun je er ook terecht voor koffie/thee met wat lekkers en voor producten van de crea groep. Daarnaast is er een sap-pers aanwezig, waar je je eigen appels en/of peren tot houdbaar sap kunt laten persen! Opbrengst is bestemd voor het dorpshuis De Tille.