Kerkbalans 2025

Ja, u leest het goed. Er staat inderdaad Kerkbalans 2025.
In eerdere jaren schreven we daar pas in december over en het is nu nog maar september.
Waarom dan nu al?
Het aantal mensen die de enveloppen Kerkbalans rondbrengen en weer ophalen wordt steeds kleiner. Daarom zijn we zoekende naar een digitale manier. Hoe dit er precies uit gaat zien weten we nog niet. In de komende uitgaven van Leeftocht kunt u hierover meer lezen. We vertrouwen erop dat velen van u gebruik zullen maken van de nieuwe werkwijze.
Als u niet op de nieuwe manier uw toezegging kunt doen komen we in januari op de bekende manier bij u langs voor Kerkbalans.

update eind september:
In november of december ontvangt u een e-mail met een toezeggingsformulier. Dit kunt u dan invullen en terugsturen. Van een aantal gemeenteleden hebben we een mailadres. Graag willen we van zo veel mogelijk mensen een mailadres. Niet alleen voor de kerkbalans maar ook voor de kerkapp die op de startzondag is aangekondigd. Daarom de volgende vraag:
Wilt u een mail met daarin uw naam en adres naar kerkelijkbureau@pgog.nl sturen?
Uw mailadres slaan we dan op en gaan we gebruiken voor de actie kerkbalans.
Mogelijk kunt is het ook mogelijk de kerkapp gaan gebruiken om uw toezegging te doen; een garantie durven we hiervoor nog niet te geven.

Om nog even terug te kijken op Kerkbalans 2024. De ontvangsten voor 2024 komen mooi op schema binnen. Onze hartelijke dank daarvoor.

Namens het College van Kerkrentmeesters,
Peter Koers