Bloembollenactie

PG Oost-Groningen in actie voor Ethiopië!

Twee jaar lang zetten we ons als PG Oost-Groningen in voor het project van Kerk in Actie in Ethiopië. We hebben al verschillende acties georganiseerd en deze maand is er een nieuwe actie van start gegaan: de bloembollenactie!

Je kunt kiezen voor een rode amaryllisbol, een witte (met vleugje rood) amaryllisbol of een tasje met tulpen, alliums en narcissen. Alles kost € 10,-- per stuk.

Bestellen kan tot 1 oktober via de bestellijsten die in de kerken liggen of door een mailtje te sturen naar Tina Veld (tina_veld@hotmail.com)
Betalen kan contant bij het ophalen van de bestelling of via NL21 ABNA 0127 4767 09 tnv Diaconie Protestantse Gemeente Oost-Groningen o.v.v. bloembollenactie.

De bestellingen zijn op de volgende momenten af te halen:

• 19 oktober tussen 10.00-11.00 uur in Ons Gebouw (Burg. Schönfeldplein 7 in Winschoten)

• 20 oktober na de dienst in de kerk van Nieuwolda (10.30-11.00 uur)

• 20 oktober na de dienst in de Ontmoeting in Scheemda (10.30-11.00 uur)

• vanaf 20 oktober bij Geesje Koers in Midwolda (afspraak voor ophalen maken via ghrkoers@hetnet.nl)

• vanaf 20 oktober bij Nel Walvius in Meeden (afspraak voor ophalen maken via nel@walviusmeeden.nl)

Bij je bestelling graag aangeven waar je het wilt ophalen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat het op de juiste locatie voor je klaarligt!