Bezinning & Cultuur

In het taakveld Bezinning en Cultuur verzorgen we als kerkelijke organisatie een gevarieerd aanbod aan activiteiten op het brede terrein van geloof, spiritualiteit, verdieping en ontmoeting.

Ieder seizoen wordt een programma samengesteld, waarbij ook andere kerkgenootschappen uit de regio meedoen. Het programma is toegankelijk voor iedere belangstellende en wordt in de lokale media aangekondigd en via het magazine Over de Brug verspreid binnen en buiten de kerk.

Het programma omvat o.a. gespreksgroepen en lezingen, creatieve en culturele activiteiten, excursies, gezamenlijke maaltijden en bijzondere muzikale bijeenkomsten en vieringen.

Bekijk hier het Over de Brug magazine 2024/2025

(tip: door op ctrl f te drukken start u de zoekfunctie, ook in het Over de Brug magazine)

De activiteiten zijn ook terug te vinden in onze agenda.